maandag 11 februari 2013

A Happy Home

Some snapshots made at home... The bicycle paperclip & hippo eraser I found at Flying Tiger, a shop I just discovered. Maybe you already know Flying Tiger, the concept is originally from Denmark. You can find 6 stores in Holland (for example Utrecht or Nijmegen). I love their products, it's great for gifts and very affordable! The chairs I found at the thrift shop a couple of weeks ago, what a lucky day! Have a great weekend everyone!








Pictures by Marij Hessel

16 opmerkingen:

  1. In die van Alphen??? Lucky you!! Ben bezig met je post :)

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Toen ik ze zag ben ik er letterlijk op gaan zitten ;) Best leuk hè de kringloop in Alphen, maar je moet ook maar net geluk hebben! Maar ik ben benieuwd naar je post!

      Verwijderen
  2. Wat een fijne kleurencombi! Ik vind je paperclip en nijlpaard helemaal leuk! Die stoelen zijn gaaf! Mooie foto's ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige inrichting heb je toch. (En die Hay theedoeken zijn echt te mooi voor de vaat he? ;) Ik heb zo ook een roze kussen op de bank!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Iris! Ja de theedoeken zijn inderdaad veel te mooi om daadwerkelijk voor de vaat te gebruiken :)

      Verwijderen
  4. Supermooie foto´s. Die paperclip vind ik geweldig en die stoelen ook (toevallig heb ik `dezelfde` stoeltjes gisteren gekocht, via marktplaats.
    Leuk hoor!

    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Henny, wat toevallig van die stoeltjes, ook al zo'n geluk!

      Verwijderen
  5. Leuke post!!
    Die paperclip is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Net je blog bekeken, supermooi! Ik ga je volgen...

      Verwijderen
  6. Wat een mooie, inspirerende post! Ga volgende week weer een bezoekje brengen aan Flying Tiger, denk ik. Benieuwd wat voor leuks er is... ;)
    Fijne avond!
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Mirjam! Ik ben benieuwd of je bent geslaagd!

      Verwijderen
  7. Prachtige foto's weer! wat kan jij dat toch mooi.
    Ben dol op alles... #haha

    Groetjes, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig blog heb jij! En een nog prachtiger huis zo te zien! ;-) Leuk, ik ga je volgen. Fijne zondag! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt! Je hebt zelf ook een blog om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...