maandag 25 mei 2015

Urban Jungle Bloggers: Show Your Plant Gang!

It's so cool to see all those Plant Gangs from bloggers all over the world through Urban Jungle Bloggers! I'm happy to show you my very own Plant Gang! I gathered (almost) all of my plants and thought the Tomado shelving unit was a perfect place to make a composition of my green friends. As you can see, some of them are in glass and some of them are in terracotta or porcelain. I love to mix them all together in different sizes, structures and shapes! For all my UJB posts, click here!







Pictures by Marij Hessel

30 opmerkingen:

  1. Superleuk! Planten en bloemen maken je huis echt af. Dat heerlijke frisse groene gevoel!!!
    Ik heb pasgeleden ook twee blogjes over planten geschreven. http://gekkiggeitje.nl/2015/04/30/tsss-cactussen/ en http://gekkiggeitje.nl/2015/03/09/geemancipeerde-zelfstandige-planten/. Misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg cool! Helemaal een inspiratie voor mijn eigen tomado shelf op onze balkon. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Oh leuk idee ook zo'n tomado wandkastje op je balkon!

      Verwijderen
  3. I am so so so soooooooo in love with all your plants and plant pots, Marij!! It's like a little dream combination. Definitely a fantastic plant gang! Thank you for being so inspirational!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks so much Igor, that's so sweet! It was great to see them all together and it almost made me change my living room!

      Verwijderen
  4. I am really loving your beautiful cacti collection and all the pretty pots. I wish my place was sunny enough to have my own, although I think my cat might be a little too interested in those. :) I have a few orchids that started blooming again,it's always awesome to see them come back. Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! The great thing about cacti is that they don't need a lot of sun so maybe just give it a try? But orchids are beautiful as well!

      Verwijderen
  5. Beautiful pictures and I love your planters and pots!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, wat een fantastische collectie, Marij! Ik vind het vooral zo mooi dat het voor 't grootste gedeelte cactussen zijn (mijn favorieten). Ook het allerhandigste met poezen lijkt me, want de mijne eten alle blad-achtige planten lekker op helaas. Dankjewel voor de prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Judith! Ja cactussen blijven ook mijn favorieten... De poezen blijven gelukkig uit de buurt van al mijn plantjes :) Daarentegen maken ze wel genoeg andere dingen stuk! We lief dat ze wilden poseren voor de foto ;)

      Verwijderen
  7. Beautiful! I am amazed by the wavy pinkish cactus in picture nr 3, super mooi!
    And... from a cactus lover, I must say you definitely have a great cacti collection :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie collectie en fijne foto's weer! En er zitten wel een paar heel bijzondere exemplaren in jouw plantgang. Cool! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Ik blijf voorlopig even uit de buurt van het tuincentrum denk ik ;)

      Verwijderen
  9. Heel leuk gedaan, is erg aangenaam om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor! Ik ben ook mijn cactusverzameling aan het uitbreiden, vind ze zó mooi!
    En echt, zo schattig die twee mini cactusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Ilse! Ja lief he die mini cactusjes... Alleen lastig water geven ;)

      Verwijderen
  11. Wat een leuke verzameling! En zalige bloempotjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A dream collection and such healthy plants also!

    www.adorablest.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige planten bende Marij! En jouw bloempotjes... prachtig! Die met de stolp erop, horen de pot en stolp bij elkaar? Erg mooi vind ik die :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Marloes! Die met de stolp heb ik gekocht bij het tuincentrum, weet niet meer welk merk het is maar Serax heeft ook zoiets!

      Verwijderen
  14. I love your ginger cat and all the green plants :)
    A nice posting.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...