zondag 23 november 2014

Give Away: Serax Paperpulp Vase

This Saturday I bought myself some nice flowers for my new Serax vase! It brightens up the room doesn't it? I often tell myself to buy flowers more often but when you're not at home that much you can't really enjoy them right? Anyway, I did enjoy them this weekend! The Dutch website Vouchercloud offered me to use a discount code and I used it for this beautiful Paperpulp Vase by Serax. Dutch designer Debbie Wijskamp developed this vase by experimenting and recycling paper. I love the bold gesture it makes in my living room!

Luckily, I have the honor to make one of my sweet followers happy with this vase! To join this Give Away you simply have to leave a comment on this post or here on Instagram. I'll let you know who's the winner on December 13th. Wouldn't it be a nice Christmas present?




Pictures by Marij Hessel

16 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik koop ook veel te weinig bloemen voor mezelf. Gelukkig zijn de meeste van mijn vazen ook mooi zonder. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooja... Ik koop ieder jaar kerstcadeautjes voor mezelf voor onder de kerstboom (one happy single) maar het is natuurlijk nog leuker als er een cadeautje onder ligt dat ik niet zelf heb hoeven betalen... ;)
    En heej: Iedere week bloemen kopen is niet zo duur hoor! Ik doe het iedere week. Twee of drie goedkope bosjes van 1,98 van de supermarkt, lekker mixen en je kunt weer een weekje vooruit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh!! Die zou ik wel erg graag willen laten shinen in mijn studentenkamertje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave vaas! En wat een prachtige bloemen! Ik doe graag mee aan de giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow – a vase made out of recycled paper. That's so intereesting since it has the character of a bronze heavy-weight bronze. Stunning give away and I'd be so lucky to win and finally have a touch on the vase surface.

    Best, Franziska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi. I would like to take a part of this Give Away. So beautiful vase.
    Greetings, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a REALLY great christmas present!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had al gereageerd om IG, maar ooh wat is die vaas mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie mooi!! Ik zou mijn moeder een groot plezier doen met een mooi kerstboeket er in voor de feestdagen, zij vindt deze vaas echt helemaal geweldig, weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vaas! Ik koop ook dikwijls bloemen voor mezelf, als kadootje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net via Pinterst voor het eerst op deze site terecht gekomen en wauw, I'm hooked! Wat een mooie blog heb jij zeg, helemaal mijn smaak! En dan ook nog zo'n leuke winactie :) ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke vaas! Ik ga in januari 2015 samenwonen dus deze vaas zou heel mooi op de nieuwe tafel staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er enorm tof uit! Dat ruwe heeft wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuke vaas.

    Groeten,
    Sarah (stilform@gmx.de)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's fab! I would love to win. Great photos! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastische vaas. Volgens mijn echtgenoot verzamel ik ze, maar je kan er niet genoeg van hebben!
    Je blog net ontdekt via By Marloes Thuis.. Eerdaags beter kijken nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...